Volgers

woensdag 22 augustus 2012

Winterwonderland


Hallo dames ik heb weer een kaartje gemaakt voor WinterWonderland.En als ik eerlijk mag zeggen vindt ik hem nu niet echt mooi maar goed ga het doen.Ik wilde met de promarker schaduw aan brengen,maar ik vindt het helemaal niet mooi.Weet niet goed hoe je het precies moet doen en dacht och dat gaat wel lukken maar mooi niet dus. Ze vragen deze keer voor de challenge wintersports.Daarin ben ik dan in ieder geval wel geslaagd he.Maar alles moet je uitproberen en zo kun je alleen maar beter worden.Mischien heeft er iemand een tip voor me.Nu dames ik wil jullie weer bedanken voor de lieve berichtjes op mijn vorig kaartje dat doet zo goed om ze te lezen.
Grtjs

6 opmerkingen:

  1. ik heb helaas geen echte tip voor je alleen dat het tijd kost om dingen te leren, maar aldoende leert men he! Ik vind het helemaal niet slecht gelukt en zie wel degelijk shaduw!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om héél eerlijk te zijn ken ik de promarkers niet dus ik kan je niet helpen,Milnie heeft gelijk ik zie ook schaduw en ik vind je kaart prachtig hoor Cristel.Ik denk dat het een beetje aan jezelf ligt,als jij vind dat hij niet mooi is dan is dat zo, en sta je er niet achter, maar ik vind het een schatje.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. such a fun image and lovely card, thank you for joining us at the Winter Wonderland this week
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gaaf kerstkaartje een hele vrolijke Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cristel,

    Het is toch een mooie kaart geworden, en ik zie ook schaduw hoor en iets perfect lukken van de eerste....oh leer mij dat dan ook eens hihi, ik knoei ook maar op wat op, en al doende leert men en de gene die niks doen, kunnen niks verkeerd doen hé . Dus niet zo hard voor jezelf , je hebt het goed gedaan!! promarkers ken ik niet. Ik heb zelf maar een 20 copics nu en ben al blij als ik daar iets mee kan :-) En zelf met de derwents leer ik nog elke dag iets bij.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card. Thank you for joining us this week at Winter Wonderland love Linda

    BeantwoordenVerwijderen