Volgers

zondag 26 augustus 2012

WinterWonderland



Hallo dames heb weer een kaartje gemaakt voor WinterWonderland.En dit keer is het thema red and green(rood en groen).Het afdrukje is een freebie van Sliekje.Ze heeft hele cutty freebies altijd voor ons.Het scrappapier komt dacht ik van Boekenvoordeel.
Ik heb in de hoekjes een sterretjes pons gebruikt.Het afdrukje is ingekleurd met derwents
red C120-deep red C130-dark green C410-peagreen C430-brownC510-midbrown C600-brownblack C640.En de sterretjes op het afdrukje met een goudkleurig carandache potlood en de stipjes met stickels diamond.
Op de hoekjes van het afdrukje 3 uitgeponst hulstblaadjes geplakt met daarop 3 pareltjes.En de tekst is een sticker die ik gekleurd heb met promarker poppy op de foto ziet het er wel anders uit maar hij gaat er perfect bij.Mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorig kaartje.
Grtjs en nog een fijne zondag.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cristel
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, het lijkt wel een stofje in plaats van papier, de hoekjes zijn schattig af gemaakt met de pareltjes,ik vind het een schitterende kerstkaart
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful shades of red and green and a lovely creation, thank you so much for joining us this week at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, cute image. Thank you for joining us at Winter Wonderland this week.

    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke en vrolijke kerstkaart Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Cristel,

    Mooi kerstkaartje en leuk ingekleurd !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous red and green card hun, thanks so much for playing Winter Wonderland with us this week. Hugs Sxx

    BeantwoordenVerwijderen