Volgers

maandag 10 juni 2013

kerst voor de TFMC challenge

Ik heb eindelijk weer eens een kerstkaartje kunnen maken.En bij de challenge van TFMC vragen ze natuurlijk weer een magnolia en het thema is geen groen of rood.Dus heb ik gekozen voor de kleuren grijs en blauw.
Deze keer heb ik weer eens gekleurd met mijn promarkers maar vergeten de nummers op te schrijven.Paper gebruikt uit een blokje van Avec.De sterren heb ik geprikt op grijze linnenkarton wat ik ook als basis gebruikt heb,en dan met dezelfde kleur blauw geborduurd als in het blok.De ster achter het afdrukje is een Die van Boekenvoordeel en dan nog wat bling bling sterren gebruikt die nog ergens in een lade lagen.Tekstje is ook een stempeltje maar als ik het zo bekijk is hij wel niet zo duidelijk.Nu wat vinden jullie ervan.En vergeet ook telkens mijn nieuwe volgers welkom te heten,dames leuk dat jullie hier zijn en mogen we elkaar maar veel inspiratie bieden.
Grtjs

18 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel
    Ik wist niet dat promarkers zo mooi kleuren, wat heb jij dat mooi gedaan, het is een schitterende kerstkaart,het papier is er héél mooi bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christel, wat een prachtig kerstkaartje. Heb inmiddels ook een paar promarkers. Op welk papier kleur jij? Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooie kerstkaart heb je gemaakt Christel,mooi ingekleurd. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een mooie kerstkaart Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goh wat een mooi kaartje zeg
    hoop dat ik nu wel een berichtje kan achterlaten hier

    bedankt voor het langs komen

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje! Je kerstkaart is erg leuk geworden met al die sterretjes erbij. :)
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje! Zo te horen heb je er veel werk aan gehad, maar het resultaat mag dan ook gezien zijn!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Cristel
    Ilse
    http://stempeleroplos.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Schitterende kaart, mooi in zijn geheel zo met deze kleurencombinatie.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kerstkaartje, mooi in de blauw/grijze tinten en mooie sterren heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een schitterd kerskaartje is dat geworden, lieve Cristel! Je hebt een leuk blogspotje! Ik zou het tof vinden, dat je me ook bezoekt op mijn creatief blogje en mijn nieuw creatief, knustel Winkeltje "www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu" Dat shopje is in verschillende talen en tot einde Juni op alles een Openingsrabatte van 15%!! Vele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie gedaan Cristel
    Ilse
    http://stempeleroplos.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Cristel,
    Just popping over to Congrat you on being the winner over at Time for a Magnolia challenge :) I wanted to come & see your design, which btw is wonderful. I really love how you have used the colours grey & blue as it gives the feeling of snow & cold. Lovely colouring too. Thank you so much for sharing. Hugz, Lisa.

    P.S Would love for you to come, visit & like :) Join my blog prompt challenge to get featured on my blog &/or enter for my design giveaway on Facebook.

    Dreamtime Designs: www.etsy.com/shop/DreamtimeDesigns
    Blog: http://dreamtimedesigns.blogspot.com.au
    Facebook: www.facebook.com/DreamtimeDesigns - Free Giveaway
    Twitter: https://twitter.com/DreamtimeDsigns
    Pinterest: http://pinterest.com/LisaWDesigns

    BeantwoordenVerwijderen