Volgers

donderdag 6 juni 2013

nieuwe challenge bij E.H.I

Hallo dames er is weer een nieuwe challenge gestart op ons blog.En deze keer is het thema paars en groen,met natuurlijk weer een borduurpatroontje.Ik heb een patroontje uit het HJ gezocht maar weet niet meer van wie.Verder een achtergrondpapiertje uit een blokje van Avec.Een tekstrondje gestempelt met witte  inkt en daarin bloemetjes met de retropons in gedaan.Wat pareltjes en natuurlijk groen DMC garen gebruikt.
Ik heb hem eigenlijk vrij simpel gehouden,maar vondt hem zo eigenlijk al heel mooi.Dus voor iedereen die weer zin heeft kom vlug kijken kun je tevens zien wat voor een mooie kaartjes de andere dames hebben gemaakt.Mischien wel voor wat inspiratie.Nu ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden en wil jullie natuurlijk weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.Wil me tevens verontschuldigen dat ik niet altijd een reactie achter laat heb het de laatste tijd nog al druk,veel werken en natuurlijk mijn huishouden en dan schiet het reageren er nog al eens bij in.Sorry daarvoor.
Grtjs

5 opmerkingen:

  1. Het is een schitterende geborduurde kaart Cristel. ik dacht gisteren nog o jee hij komt er weer niet op te staan bij het E.H.I, maar gelukkig nu wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schat van een kaartje,
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig kaartje heb je gemaakt, het borduurwerk , is heel mooi.
    wat een werk
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooi geborduurde kaart Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen