Volgers

zondag 16 juni 2013

Weer eens iets gehaakt

Ik heb weer eens iets gehaakt,mooie potjes voor mezelf(als ze weer niet door iemand anders ingepikt worden lol).Eigenlijk heel simpel gelaten maar vondt ze zo al heel mooi.
Ik heb ze deze keer in het beigem in beige  en bruin gehaakt.De bruine heb ik versiert met een zelfgehaakte bloem en om en om kleine en grote pareltjes.
En bij de andere heb ik er alleen maar een leuk bruin lintje doorgeregen van  bij Boekenvoordeel.
De grote lantaarn in het midden komt van bij de Action zoals ook het ronde dienblad.
Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje,zo toppie om te lezen altijd.
Merci daarvoor.
Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,

    Och seg ze zijn schattig en mooi. Ik zag ze in de week ook al in blogland, zo mooi hé.

    Groetjes, Jaimie
    http://handmadebyjaimie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cristel, als ik gehaakte spulletjes voorbij zie komen, ben ik altijd een beetje jaloers, helaas kan ik dat niet meer omdat mijn pols vastgezet is, een klein bloemetje lukt nog wel, maar omdat ik niet kan buigen, doet het zo'n pijn.
    Maar ik geniet wel van jullie mooie creaties hoor, zoals die van jou, mooi gemaakt weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die potjes Cristel! Ik heb ze al vaker gezien, zó gezellig! Jammer dat ik niet kan haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh deze zijn ook supersssssss, mag ik vragen hoe je deze gehaakt hebt of waar ik het patroon kan vinden?

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superknap gedaan, je mag het wel simpel noemen, ik vind het er heel sjiek uitzien ...en vooral ik vind er niks simpels aan.
    Staat vast super gezellig.

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ziet er prachtig uit hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk cristel, mooi gehaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen