Volgers

maandag 24 juni 2013

Kerst

Hallo dames hier ben ik weer met een kerstkaartje en deze keer voor 2 challenges.Namelijk de challenge bij CCWS daar hebben ze  weer een hele mooie sketch,en bij TfMC  is het thema deze keer kerstliedjes.En die twee heb ik mooi gecombineerd in dit kaartje.

Ik heb me gebasseerd op het kerstliedje        Hoor De Englen Zingen D'eer van de nieuw geboren heer
vrede op aarde,'t vervuld
Ik heb blauw en bordeaux linnenkarton gebruikt van Boekenvoordeel.Het dessinpapier komt uit een blokje van Avec.Ook heb ik weer de noormal gebruikt.Natuurlijk een Magnoliaatje dat ik heb ingekleurd met derwents en bewerkt met stickels Diamond en silver.De kristallen zijn van MD.Dan nog de randjes geponst met een randpons van Avec en een tekstje gestempeld.En deze ook een beetje verwerkt met glitter.En dan nog een leuk nieuwtje met mijn vorige kerstkaartje heb ik zowaar gewonnen bij de vorige challenge bij TFMC ik kon het bijna niet geloven maar het was zo.Nu wil ik jullie lieve dames natuurlijk ook weer bedanken voor de lieve berichtjes op mijn vorige kaart.Zo en dag 2 van mijn verlof is al weerom wat gaat dat toch snel zeg.
Grtjs

10 opmerkingen:

  1. Dat is nou ook wat Cristel, krijg ik deze kaart helemaal niet te zien in mijn leeslijst, gelukkig ben ik zo slim om even ergens anders te gaan kijken ,,,ik vind je kerstkaart prachtig, mooie details, ik ga duimen dat je random uit word gekozen.Dit is echt een winner hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kerstkaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren blauw en bruin, dat maakt het kaartje net anders mooi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart Cristel.
    mooie hoekjes heb de stans ook in mijn handen gehad vandaag maar toch niet gekocht.
    ik heb die mooie nieuwe vlinderstans van noor design gekocht.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful. Thank you for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kaartje Christel! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje zeg, leuk dat je met ons meedoet met TFMC veel geluk liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen