Volgers

zaterdag 29 juni 2013

Kerst

Hallo dames ondanks het mooie weer ben ik hier weer met een kerstkaartje.Kwestie van de stapel aan te dikke en even geen DT werk,dus weer tijd voor mezelf.Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge bij WinterWonderland.Daar is deze week het thema 2 designpapiertjes,3 ijskristallen en je image.
Ik heb weer tilda met de sterren genomen vindt hem super om te gebruiken.Ingekleurd met mijn promarkers.2verschillende papiertjes uit een blokje van Avec.2 ponsen met ijskristallen klein en groot.Een lintje en een pareltje.En stickertekstje en wat stickersterretjes.Nou lieve dames ik wil jullie natuurlijk heel erg bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs en nog een fijn weekend.

11 opmerkingen:

  1. een prachtige kerstkaart Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een plaatje Cristel, je hebt Tilda héél mooi gekleurd, het papier is er ook schattig bij, een héle mooie kaart.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so soft and beautiful, thank you for joining us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a lovely card, such pretty soft blues.
    Thank you for joining us at Winter Wonderland this week.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind 'm super hoor, ook leuke kleurtjes!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart met mooie kleuren
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen