Volgers

maandag 3 juni 2013

nieuwe challenge bij Kreative Bastelfreunde

Hallo dames er is weer een nieuwe challenge gestart op het blog.En dit keer is het thema aardbeien.Dus alle creaties met aarbeien zijn van harte welkom.
En deze kaart heb ik gemaakt.
Ik had nog wat papier met aardbeien op gevonden,en een bijpassend papiertje gezocht.Dan nog een magnoliaatje gebruikt,ook de aardbeitjes en deze ingekleurd met de derwent potloden.Dan nog de Noormal gebruikt in mooi rood en dezelfde kleur met een tekstje genomen.
Nou dit was tevens de laatste kaart die ik voor hun heb gemaakt,heb voorlopig genoeg werk.Vondt het wel heel leuk om te doen jammer dat er niet zoveel deelnames zijn.
Nou dames ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden.En natuurlijk wil ik mijn nieuwe volgers ook van harte welkom heten,hopelijk kan ik jullie wat inspiratie geven en natuurlijk weer heel erg bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

10 opmerkingen:

  1. Wat een schatje. Ik vind hem erg leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cristel, wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de zomer koninkjes, aardbeien hmm heerlijk. je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke vrolijke kaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een vrolijk kaartje met een lief afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele lieve en mooie kaart Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww wat een beauty, ik ben ook weg van de kleuren en wat een geweldige details erop verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een mooie kaart, prachtige stempel ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen